Puhkusereis Horvaatias
68, Kauhava, Finska

9.osa (viimane)

14.august,neljapäev Austria mägedes. Kohaliku aja järgi oli meil äratus kell 8 ajal. Kuna meil oli koju jõudmise päevaks planeeritud 16.august siis see tähendas et meil oli üks päev veel varuks et minna vaatama Austrias veel ühte kohta, see siis MINIMUNDUS,et sinna jõuda, tuli meil ka Saksamaalt läbi sõita, ikkagi otsem tee. See koht oli rohkem Mark-i jaoks ja vägagi põnev. Eriti meeldisid talle väikestel raudteedel kihutavad väikesed rongid, mida oli näha seal igasuguseid - vanad ja tänapäevased reisi- ja kaubarongid. Muidugi oli kogu pargi ulatuses näha minimaalses suuruses üle kogu maailma tähtsamad ja kuulsamad ehitised ja purkkaevud. Selles pargis siis jalutasime kuni sulgemiseni sest Mark ei saanud ju kuidagi neist rongidest eemale:)))
Kell oli 7 õhtul kui hakkasime liikuma siis kodu suunas, ja kuna kell oli nii palju siis oli plaan jõuda Tsehhimaale sellesse kämpasse kus me ka eelmine aasta olime viimasel päeval. Päris pimedas jõudsime Viini külje alla ja sealt siis suund Brno peale ja üsna kergesti leidsime üles Autokämpa Rozkoš Novemesto vallas, see siis asub suure järve ääres. Aeg oli üsna hiline nii et telk ruttu üles ja väike õhtune näksimine ja magama.
15.august,reede. Olime juba üsna varakult üleval, hommikukohv,pakkimine ja veidi uudistasime ka seda kämpat, sest pimedas ei näinud ju midagi, seda oli väheke korrastatud, mõned vanad putkad olid kadunud ja asemele oli uued ilusad majakesed ehitatud, järve äärde oli laiendatud ka liivast randa mida eelmine aasta ei olnud nii palju, muidugi oli seal palju igasuguseid bubisi aja veetmiseks ja ei puudunud ka lõbustuspark laste jaoks, samuti oli ka välikino seal olemas.
Kella poole 10 paiku hakkasime liikuma, kõige pealt oli plaan minna shoppama, eesmärgiks laste riided. Ilm oli väga lämbe ja lõhnas äikese järele. Ostud tehtud ja pakitud ja kohe mööda kiirteed Poola suunas. Mingil hetkel märkasime Poolas teede ääres põlevaid küünlaid. Ja jaa, tuli meelde, 15.augustil on Poolas mingi usu püha ja seepärast oli liikluski reede kohta liiga vaikne. Eelmine aasta reisilt tagasi tulles tulime läbi Poola täpselt samal päeval.
Õhtuks jõudsime Lomzas-sse motelli nimega Zacisze. Oli väga mõnus,hubane ja puhas motell. Peamine oli muidugi see, et nii pea kui katuse alla saime, tuli taevast alla paduvihm ja äikesetorm. Isegi elektri katkestus oli korraks.
16.august. hommikusöök oli jälle rootsilauas ja oli väga hea, sai süüa nii palju kui soovisid. Peale seda siis pakkisime oma asjad, maksime arve ja koduteele.
Sõit kulges ilma igasuguse viperusteta ja õhtuks olimegi kodus. Üldkokkuvõttes kulges meie reis vaatamatta korduvatele eksimistele ja seiklustele väga hästi.
Järgmine aasta jälle aga praegu sihtkohta ei tea:)

Selline siis mu reisikiri,,,,kuidas teile meeldis,mida arvate sellest?