Puhkusereis Horvaatias
68, Kauhava, Finska

5.osa

7.august. Hommik algas punkt kell 7 kohaliku aja järgi. Selgus et külas on klooster ja seal juures ka kirik oma kellatorniga ja kellatornis teatavasti mängitakse kelladega ja see on nagu muusika erinevate kellade kõladega,aga kuna see on nii vali siis ilmselt on siin külas viimane kui mees punkt kell 7 üleval. Nii siis meiegi,hommikune dush ja siis hommikusöök terassil. Pakkisime oma asjad kokku ja lahkusime apardemendist ja asusime kohe otsima kämpat,mille ka leidsime siit samast külast ja mille suur pluss oli see et see asus ranna lähedal,kõigest 100 meetrit:))) Zaostrog ise on vana suvituslinn ning rand on väga pikk ja ilus. Ja oi oi kui soolane,parem on vees suu kinni hoida. Veel oli hoolitsetud siin selle eest et rannas on magevee dushid,nii kui ujumast  tulid,sai selle soola maha loputada - igati mõnus oli.
               Hommiku poolse aja veetsime rannas ja lõunaajal käisime söömas seal samas rannarestoranis. Ja õhtu veetsime Dubrovnikus. Kuna päevad olidki nii palavad,siis linnu uudistasime ainult õhtuti.
         Sõit Dubrovnikusse võttis aega ootamatult palju,kilomeetreid näitab kaart pisut üle 100 aga sõiduajaks tuli 2,5 tundi. Mägedevahelised teepikkused ei ole võrreldavad kiirteedega. Kiirteedega on üleüldse nii et paljud tunnelid ja teed valmivad järgmisel aastal (eks valmistutakse 2010 aastal EL-iga liitumiseks). Samuti  valmib kiirtee Dubrovnikusse järgmisel aastal. Tee möödus jälle kauneid vaateid imetledes,kohati läks tee ülesse mägedesse ja kül oli sealt ilus vaade alla merele,saartele ja linnadele ning küladele. Bostnia ja Hertsogoviina piir läks kiirelt,isegi passi sisse ei vaadatud.
          Dubrovnikus jalutasime vanalinnas,ronisime müüri osadele,millele sai ja sõime õhtust juhuslikult valitud restoranis seal samas. See oli täielik vedamine ja nauding - väga maitsev toit ja mõistlik hinnatase. Selles restoranis sai siis ära proovitud risotto mereandidega,oli tõesti väga maitsev ja taldrikule jäi hea unik karbikesi:))).
           Kämpase jõudsime tagasi pisut enne südaööd ja kohe ka magama et järgmisel päeval taas mõnuleda rannas ja minna siis ka Split-i.

Tänaseks lõpetan,jätkan jälle homme,,,head lugemist:)