Puhkusereis Horvaatias
68, Kauhava, Finska

1.august,reede hommik,,,,Juba kell 5 oli äratus,hommikused toimingud,vaatasime et ikka kõik sai kaasa,siis veel hommikukohvi ja kell 6.43 startisme oma reisile kahe autoga.Suund Pärnu peale. Sihtpunktiks siis seekord Horvaatia.
      Ilm oli väga ilus kuigi raadiost ennustatti vihma. Kella 9.57 ajal juba jõudsime Lätimaale,sõit kulges hästi ruttu ja umbes 4 tunni pärast olime juba Leedus,seal oli meil ka tunnine peatus ja siis edasi Poola suunas sest meil tuli õhtuks jõuda teisele poole Varssavit sest sinna oli proneeritud Walbórz-i Hotelli "Górski" toad ööbimiseks,see on tavaline Euroopa 3 tärniga hotell. Hinna sees oli ka hommikusöök rootsilauas. Koht oli väga kena ja armas ja teeninduski oli väga hea.
      2.august kell 10,15 jätkasime oma sõitu,plaan oli õhtuks jõuda Ungarisse - marssruut siis Poola-Tsehhi-Slovakkia-Ungari. Peale Varssavit lähevad Poola teed korralikuks,,,Aga tuli ette ka ummikuid,nagu ikka kiirteedel. Istusimé meiegi ummikus. Lõunapausi tegime Tsehhimaal restoranis Radekant.
      Edasine sõit kulges meil Tsehhimaalt Slovakkia suunas mägedes ja mägede vahel,muidugi oli seal mida vaadata - ilus loodus,suured kõrged mäed,kaunid orud.
            Veidi siis ka reisiseltkonnast - tütre pere ja mina ning väimehe vanemad. Kõige noorem reisija siis meil 4 aastane Mark. Teada on et lapsed ju tüdinevad pikast sõidust ruttu,selleks et poisil igav ei hakkaks,oli enne reisi tehtud mõningad ettevalmistused. Kõigepealt oli autos kaks lapsetooli,üks siis selline mis tuleb ise paigaltada sinna ja on lapsele hea ka magamiseks ja teine tehasepoolt sisse ehitatud,,,Nii sai ta valida,millises parasjagu olla tahab. teiseks oli varutud selliseid mänguasju valmis,mida sai talle anda mängimiseks kui juba väga oli tüdinenud. Kolmandaks saab autos vaadata ka multikaid ja kuulata muusikat. Lisaks oli sel aastal veel ka üks uus "atraktsioon" tema jaoks - raadiosaatja,esimeses autos 2 ja teises 1. Markile oli see siis meelelahutus,meile abivahend suhtlemiseks kahe auto vahel.
      Ungarisse Balatoni Järve äärde jõudsime siis õhtul veidi enne kella 10-t. Sinna pamime autokämpingusse oma telgi püsti. Õhk oli väga soe - temperatuur 25 kraadi.

Tänaseks aitab,homme kirjutan edasi - head lugemist:)
PS: palun alustage piltide vaatamist ikka esimesest pildit pihta,kui siia veidi kirjutan siis saate aru millisest kohast pildid on.